Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006

ΑνΤίΣτΙξΗ


Είναι από αυτά τα πρωινά που σηκώνεσαι άσχημα,ντύνεσαι άσχημα,χτενίζεσαι άσχημα,τρέφεσαι άσχημα και συνεχίζεις τη μέρα σου άσχημα. Ενώ έξω έχει φως. Ενώ το πρόσωπο σου λάμπει μαζί με τη μέρα,νιώθεις άσχημα. Σαν κάποιος να σε λήστεψε,αλλά να μην γνωρίζεις τι σου πήρε. Και συνεχίζεις να σκέφτεσαι άσχημα, να περπατάς άσχημα, να μιλάς άσχημα να κοιτάς τον άλλον άσχημα παρόλο που τα μάτια σου είναι γεμάτα από αγάπη, και οι κόρες των ματιών σου λαμπερές σαν λεμόνι κομμένο στη μέση. Σαν κάποιος να σε ατίμασε χτες αλλά να μην γνωρίζεις ποιος. Και συνεχίζει η μέρα να είναι φωτεινή αλλά άσχημη, η πόλη άσχημη οι δρόμοι άσχημοι,οι αγορές για το σπίτι ασχημες. Οι άνθρωποι, τα καταστήματα,τα νέα,οι φίλοι, οι συζητήσεις άσχημες. Σαν κάποιος να πέθανε χτες αλλά δεν γνωρίζεις ποιος. Και η νύχτα συνεχίζει να σκουραίνει τη μέρα άσχημα,οι μπλε ώρες άσχημες χωρίς μπλε,τα φώτα που άναψαν στην πόλη, άσχημα. Οι γωνίες στο κέντρο, άσχημες και αυτές, η μουσική, τα ποτά,οι νυχτερινές κουβέντες με τους φίλους άσχημες, τα αρώματα που ξεχύνονται άσχημα μαζί με τα γέλια,τα βλέμματα τα αστέρια και τα όνειρα. Όλα καταπληκτικά άσχημα σήμερα από την ώρα που ξύπνησες έτσι. Και γυρνάς σπίτι με άσχημη διάθεση σαν να είναι η τελευταία μέρα που γυρίζει ο πλανήτης και αύριο όλα θα είναι σε πλήρη αποσύνθεση. Ξεντύνεσαι άσχημα,βουρτσίζεις τα δόντια σου,ξεβάφεσαι άσχημα,σχεδόν καθόλου, Ξαπλώνεις άσχημα το σώμα σου,κοιτάς γύρω σου τα πάντα άσχημα,οι ειδήσεις άσχημες τα μηνύματα στον τηλεφωνητή άσχημα,η γεύση από την οδοντόπαστα άσχημη,και περιμένεις σε άσχημη θέση να σε πάρει ο ύπνος σαν να σε έπαιρνε ο θάνατος. Τόσο άσχημα. Και κλείνοντας τα μάτια ω,ένα θαύμα... Όλη η μέρα διαγράφεται και το πιο όμορφο όνειρο ξεκινάει την προβολή του,στον βαμβακερό εγκεφαλικό προτζέκτορα, πίσω από τους ζελεδένιους βολβούς των ματιών μου. Πόσο όμορφα!

20 σχόλια:

GLOBAL είπε...

ρε ΄συ...

Ανώνυμος είπε...

Τότε candyblue να μη ξυπνήσεις ποτέ. Εις την αντίστιξή σου προσφέρω αντίσκηνο προς στέγη...

candyblue είπε...

@ globalitsa μου: τι ακκριβώς προσδιορίζει το "ρε συ"??????

Δηλαδή.

@ γυφτάκι: θα ξυπνήσω.Φυσικά και θα ξυπνήσω, το άλλο πρωί και θέλω να δω το αντίσκηνο που μου υποσχέθηκες έξω από την πόρτα μου.
Ακούς?
Χμμ!!

Ανώνυμος είπε...

όταν ξυπνάς άσχημα αρκεί ένα φιλί με την πικρή γεύση του αγουροξυπνημένου σάλιου..για να πάνε όλα..λιγότερο άσχημα..τουλάχιστον.
Ένα ''θα τα πούμε''...Και στο δρόμο ένα cd με αγαπημένες μουσικές.
Και στην επιστροφή ξανά το ίδιο
.....
.....
μέχρι το επόμενο πρωί
....
και κάθε μέρα κάτι θα αφήνουμε πίσω...

Ανώνυμος είπε...

''Ω! δεσποινίς μου ουτοπία,
δεν έχει εδώ άλλες καρδιές να κάψεις.
Φύγε για άλλο αστερισμό,
κι αν σου βρεθεί κάτι καλό,
να μας φωνάξεις''

candyblue είπε...

@ Ganuma De Linarus :Τέλειο κομμάτι το έχω στειλει σε πολλά αγαπημένα άτομα τον τελευταίο καιρό..μου λέει πολλά..
Το άκουγα χτες.
Που το ήξερες?

Είναι ίσως που κάθε μέρα κάτι αφήνουμε πίσω και κάποιος έρχεται και το βρίσκει..
Εσύ ας πούμς βρηκες την δεσποινίς ουτοπία,

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειάζεται να το ξέρω..στο έχω πει από νωρίς

Όχι δεν την βρήκα ακόμα...

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ candy. Θα σου κάνω...σκηνή!

Ανώνυμος είπε...

Και τι κάνεις όταν σε ρωτούν το κλασσικό "τι έχεις?" Τους λες έχω το δικαίωμα μια μέρα ή πολλές μέρες να είμαι έτσι ή σωπαίνεις..?

GLOBAL είπε...

ελεύθερη μετάφραση του "ρε 'συ" μου:

χωρίς τις 3 τελευταίες σου προτάσεις, το υπόλοιπο είναι σαν να ξέχασα να κλείσω την κάμερα στο μσν μου.

candyblue είπε...

@ γνωστή συνάδελφiσα: Σωπαίνω.
Μιλάω μονο εδω μέσα...και όχι πάντα.

alex είπε...

Τι σου συμβαίνει?Τι έχει τόση δύναμη πάνω σου?

candyblue είπε...

@ alex : Δεν συμβαίνει κάτι που να είναι κακό,καταγράφω την ίδια την ύπαρξη.Την ακτινογραφώ μεσα απο τις λέξεις.

Τόση δύναμη πάνω μου έχει η ίδια μας η ύπαρξη και αυτό ειναι κάτι αρκετό να σου συμβαίνει.

οχι?

Ο Καλος Λυκος είπε...

Δεν είναι όμορφη η ζωή μωρό μου;;;

GLOBAL είπε...

εμένα με προσπέρασε.
:-(

candyblue είπε...

@ global:Δεν προσπέρασα κοντοστάθηκα..

@ Καλέ λύκε: Η ζωή είναι μια κούκλα…
Όλοι την κοιτάνε.
Αποφάσισα και γω λοιπόν να την ασχημύνω λίγο κάνοντας της, χαρακιές με μελάνι στο πρόσωπο.
Ζήλεψα,με τόση ομορφιά.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα κρυώνεις, και πεινάς μα άστο σε εμάς
για σένα βράζει αυτή άδεια κατσαρόλα...

Ανώνυμος είπε...

Η πλάκα είναι ότι την επόμενη μέρα ξυπνάς όμορφα, ντύνεσαι όμορφα έχεις όμορφη διάθεση, σκέφτεσαι το όμορφο όνειρο. θες να ξαναδείς όμορφα πράγματα.
Μήπως τελικά αυτές οι άσχημές μέρες είναι για να τις διαδέχονται οι όμορφες?

candyblue είπε...

@ ίχνη: Με την προυπόθεση να είσαι υγιής γιατί αν όχι,τότε όλες οι μέρες θα ειναι σαν αυτές που περιγράφω στο κείμενο.

alex είπε...

ναι...