Τρίτη, Αυγούστου 11, 2009

Je Te PrEfErE


Επειδή τα γένια σου είναι μαλακά και δεν κοκκίνισαν τα μαγουλά μου όταν με φίλησες.
Επειδή λες μισές αλήθειες και μεγάλα ψέματα.
Επειδή το βλέμμα σου κατοίκισε το στήθος μου όπως το προσκεφάλι ενός νυσταγμένου το μαξιλάρι.
Επειδή έκατσες μαζί μου μέχρι να νυχτώσει και με προτίμησες.
Επειδή μοιάζεις με παιδί που παράτησαν σε μια μεγάλη πόλη.
Επειδή δεν κάνεις θόρυβο και λατρεύω το mute.
Επειδή θα με δοκίμαζες κάποτε αν ήξερες με τι μοιάζω.
Επειδή μου χάιδεψες τα μαλλιά μόνο από την δεξιά μου πλευρά.
Επειδή με φοβάσαι που ζω μέσα σου αλλά δεν σου ταιριάζω.
Επειδή μου μοιάζεις και τεντώνεις τα χέρια σου στο τραπέζι όπως εγώ.
Επειδή μιλάς με τον κόσμο δυνατά και με κάνεις να γελάω συμμετέχοντας.
Επειδή με εξαπάτησες και σε συγχώρεσα.
Επειδή μοιάζεις στον πατέρα μου.
Επειδή θα θελα να βάλω το κεφάλι σου μέσα στο στήθος μου μιας και το ζήτησες κοφτά.
Επειδή με υποψιάζεσαι.
Επειδή όταν με αποχαιρετάς πάντα καπνίζεις.
Επειδή πέταξες την τσίχλα σου στο πεζοδρόμιο και θύμωσα κρυφά.
Επειδή μιλάς δυνατά και κλαις πίνοντας μια τζούρα καφέ ταυτόχρονα.
Επειδή Ο Αύγουστος σου πάει όσο και μένα.
Επειδή όταν γελάς δεν πετάγεται ούτε μισή φλέβα στο πρόσωπο και στο λαιμό σου.
Επειδή μου αρέσει να ξέρω ότι είσαι κάπου εκεί έξω αληθινός μακριά από μένα που σε προτιμώ και να γελάς.

Σε προτιμώ, επειδή είσαι μια απειλή που μπορώ να κοιμίσω δίπλα μου
Επειδή δεν θα ποθήσουμε ποτέ ο ένας τον άλλον
Σε προτιμώ.

28 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

"Επειδή μου αρέσει να ξέρω ότι είσαι κάπου εκεί έξω αληθινός μακριά από μένα που σε προτιμώ και να γελάς."

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Εχεις εναν ιδιαίτερο τρόπο να προτιμάς.
Με πραγματικά σπάνιες παραμέτρους σαν αιτιολόγιες, που δείχνουν την σπανιότητα κοπής των αισθημάτων σου.
Πρέπει να ναι τουλάχιστον ψυχοπαθής κάποιος για να μη σε ....προτιμάει με αμοιβαιότητα.

Horexakias είπε...

μωρ' τι μας λες??

Dee Dee είπε...

Εχεις υπεροχοτς λογους να προτιμας καποιον.... για το τελευταιο ομως μην εισαι ποτε σιγουρη... Ποτε, Κανεις δεν γνωριζει !

Καλημερα ομορφη!!

candyblue είπε...

@ Hfaistiwnas: Κάπως έτσι είναι πάντα και είναι μαγικά.





@Αισθηματική ηλικία:Τουλαχιστον!

candyblue είπε...

@ Horexakias: Δουλειά σου εσύ.



@ Dee Dee: Φυσικά και είναι όπως το είπες.Συνήθως η ανατροπή κουνάει το κεφάλι της με χάρη.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως κανείς ποτέ δεν θα ποθήσει τον άλλο.Καρατσεκαρισμένο.

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

:)

candyblue είπε...

@ Χρήστος Μιχαήλ: ΩΧ ΩΧ ΩΧ,Χτύπησαν τα καμπανάκια

Να ετοιμάζομαι ε;

κοινωφελής κώνωψ είπε...

Je Te PrEfErE...

efoudi είπε...

επειδή κατάφερα να κάνω πράξη όσα με συμβούλεψες ενω δεν είχα σχέδια για το καλοκαίρι..και ήταν όμορφα.

γι'αυτό σε προτιμώ εγώ.και σε ευχαριστώ.

tovenito είπε...

επειδή η λογική τελειώνει εκεί που αρχίζεις εσύ..

Ανώνυμος είπε...

woodholly


κρατιεμαι, κρατιεμαι αλλα ηρθε η ωρα να μιλησω..γραφεις υπεροχα και παντα ταυτιζομαι με οσα λες

b|a|s|n\i/a είπε...

επειδή μία χειραψία και δύο φιλιά στα μάγουλα είναι τόσο γλυκά δυνατά όσο η αλήθεια ενός βλέμματος της στιγμής.

bereniki είπε...

πολύ ώριμο να προτιμάς...
τελικά όλο κάτι καινούριο μαθαίνω..
τώρα όμως έχω πολλές απορίες όπως: πόσο επικίνδυνο είναι αυτό το ρήμα, πόσο προσεκτικός πρέπει να είσαι στο τι προτιμάς, αν οι προτιμήσεις μου αποδειχτούν λάθος θα είναι λιγότερο επώδυνο από το να έιχα προτιμήσει άλλα ρήματα, επιτρέπεται να το χρησιμοποιώ συχνά, επιτρέπεται να το λέω νωρίς? και άλλα... κουράστηκα και μόνο που το σκέφτηκα! τελικά έχει σημασία το ρήμα?
με μπέρδεψα
:)

Tanila είπε...

Επειδή ξέρεις δικούς μου ανθρώπους από μια άλλη ζωή, απ'ότι βλέπω.

Ανώνυμος είπε...

wow

Επειδή είσαι η ΠΙΟ γοητευτική γυναίκα που έχω συναντήσει ποτέ στην ζωή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

candyblue είπε...

@κοινωφελής κώνωψ: Στα σίγουρα ε;







@ efoudi: Παρακαλώ, άλλωστε και γω σε προτιμώ για το ότι ακούς όσους μιλούν και κάνεις πράξη τα πιο αδύνατα!
Πέρνα όμορφα.

candyblue είπε...

@ tovene592: Μου αρέσει που μου το λες εσύ αυτό. Έτσι απλά. Μου αρέσει.






@Ανώνυμος: Και γιατί αλήθεια να κρατήσεις κάτι τόσο άκακο; Ίσα ίσα αυτό είναι κάτι που κανείς δεν πρέπει να κρατά. Τα έχεις λίγο μπερδέψει μάλλον.

candyblue είπε...

@ b|a|s|n\i/a: Εσύ τα βγάζεις στον άλλο. Με μια ηρεμία και μια γλυκύτητα άνευ προηγουμένου. Την επόμενη φορά να κάτσουμε πιο κοντά.





@ bereniki: Έχει σημασία ο άνθρωπος που το ενεργοποιεί. Κι έπειτα μαθαίνεις πόσο καλό μπορεί να είναι τι δικό σου κριτήριο αξιολόγησης. Δεν προτιμάμε πάντα το σωστό. Συνήθως προτιμάμε αυτό που δεν μας ταιριάζει. Αλλά αν ξέρεις να το συνδυάσεις και με όλα τα άλλα που σου ταιριάζουν τότε έχεις ένα πολύ ξεχωριστό αποτέλεσμα.

candyblue είπε...

@ Tanila: Καλά παιδιά είναι ,αλλά δεν ξέρω τι τους είπες και δεν μου μιλάει κανείς πια.
:)





Ανώνυμος: Έλα Χριστέ και Παναγιά(με την καλή έννοια)
Τι σου συμβαίνει και τα λες αυτά; Μας διαβάζει κόσμος..ήμαρτον

Τεμπελακος είπε...

Επειδή με ξυπνάς

candyblue είπε...

ax!

Ριτσάκι είπε...

Εμενα ολο στην απ' εξω με εχετε

candyblue είπε...

χε! Τέτοιο που είσαι τι να σε κάνουμε .Παντού περισσεύεις!

κρεμμυδακι είπε...

Εμενα να δεις...

candyblue είπε...

πιφφφφφφφφ

Tanila είπε...

Πφφφφφ
Ούτε κι εμένα μου μιλάει η μουλάρα η κολοκύθα

candyblue είπε...

ΝΑ ΑΥΤΟΧΑΣΤΟΥΚΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΩΙΝΌ ΠΕΣ ΤΗΣ