Παρασκευή, Μαΐου 26, 2006

ΣτΟν ΠοΛυΕλΑιΟ ΤωΝ μΑτΙώΝ ΣοΥ











Ερμητικά κλειστή και συνήθως μόνη, παραπατάω κουβαλώντας τα λάθη των άλλων
Στην τσέπη μου έχω ακόμα σαν βαρίδια για να με κρατούν τα τελευταία σου λόγια.
Προχτές έσκισα τον πάτο της τσέπης μου και άφησα τα λόγια σου να πέσουν
Σε άφησα μαζί τους
Προχτές όλα αυτά...Σήμερα λοιπόν σε ξαναείδα και σκέφτηκα ποια θα μπορούσες να ήσουν αν δεν ήσουν το λάθος μου

Το τίποτα ίσως.Ακόμα λοιπόν και σαν λάθος μου σου έδωσα μια αξία.Χαμογέλασα και πήγα να κρυφτώ σε δωμάτια χωρίς τέλος, εκεί που δουλεύω ως σκηνοθέτις τρέιλερ.


αναμένω/άννα μένω/αναμμένο πρόσωπο αναμμένο/κάρβουνο αναμένω κάτι να συμβεί/κάτι καλό και κακό μαζί κάτι που θα μου μείνει αξέχαστο/να αλλάξω δέρμα να γεμίσω χρώματα/να καώ και να καούν όλα μαζί μου να γεννηθώ σαν καινούργια ιδέα από το κεφάλι κάποιου δημιουργού να γεμίσω ελπίδες/λεπίδες/δες κάτι λέπια σαν το ψάρι/έτσι που έγινα τηρώ σιγή ιχθύος αναμένω κάτι να συμβεί/με το βλέμμα αναμμένο και στραμένο στον πολυέλαιο των ματιών σου

12 σχόλια:

GLOBAL είπε...

global said...
να

να

να

3.

"ΣτΟν ΠοΛυΕλΑιΟ ΤωΝ μΑτΙώΝ ΣοΥ"

sweet dreams ANNA.

(auth th fora to egrapsa swsta to dreams...)

Ανώνυμος είπε...

+Συγχαρητήρια+δημοσίευση + "πλανήτης Ε"+πολύ καλά post.
Τι όμορφη ανακάλυψη το blog σου.

candyblue είπε...

@ global:Η τρέλλα που βαράω εγώ μεταφέρεται ενίοτε και στα post.Δεν φταίω εγώ αν τρώει κολλήματα το δίκτυο
φταίω?
Ο πολυέλαιος πάντως είναι ένας!

@ maria-love: μου έχεις ξαναγράψει πριν 2 ποστ αν δεν κάνω λάθος.Σε ευχαρίστω πολύ για τα +
εύχομαι να μην αλλάξω τα πρόσιμα στο μέλλον

GLOBAL είπε...

Anna shmera to blog sou anoigei kai den kolla!
Ta matia sou piasane topo!
:-)

Ο Καλος Λυκος είπε...

Ο μή-τρελός, πρώτος τον λίθον βαλλετώ...

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad είπε...

Ουφ! Η πρώτη φορά που δεν κολλά η σελίδα και μπορώ να σε διαβάσω.
Ελπίζω να μείνει έτσι. :)

candyblue είπε...

@ 2 Shots of Happy, είχε μάλλον πολλες φωτογραφίες και πολλά ποστ
έβαλα να σηκώνει μόνο 4 και έτσι την ξελάφρωσα
μου το είπαν κι αλλοι αυτό
ευτυχώς βρεθηκε λυση
δεν ήξερα οτι με διαβάζεις...

Ο Καλος Λυκος είπε...

Με ΙΕ κόλλαγε - Με Mozilla όχι, οπότε σπάνια είχα πρόβλημα...

Αλλά καλά έκανες και το άλλαξες... Κρίμα να μήν μπορούν να σε βλέπουν όλοι όσοι θα ήθελαν...

candyblue είπε...

μωρε τι καλός λύκος είσαι εσύ?
μέλι στάζεις
μεσα στην καρδιά μου σε έχω

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad είπε...

Προσπαθούσα να σε διαβάσω, αλλά όχι και με μεγάλη επιτυχία. :p
Ολα οκ τωρα όμως.
Τα κολάζ γαμάτα! :)

Ο Καλος Λυκος είπε...

Woof!!!

Фе́ммe скатале είπε...

Να μην αναμένεις.. Η αναμονή φέρνει γκρίζο.. Πάρε τα χρώματα που σ'αρέσουν και βάψε τη ζωή σου απλά.. Όπως θα έβαφες ενα λευκό χαρτάκι που σε κοιτάζει στα μάτια...αυτό είναι η ζωή. Κι όσο αναμένεις αναμένει κι αυτό και κιτρινίζει και ξεθωριάζει..